Regulamin Eco Tatry Hotel***
Witamy w Eco Tatry Hotel***, miejscu na wskroś przesiąkniętym tradycją, ale jednocześnie otwartym na nowe możliwości. Prosimy o zapoznanie się z obowiązującymi w naszym hotelu zasadami. Pozwoli to obu stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a my będziemy mogli spokojnie skoncentrować się na zapewnieniu Państwu miłego i przyjemnego wypoczynku.
- Rozpoczęcie pobytu w hotelu jest równoznaczne z zaakceptowaniem przepisów niniejszego regulaminu przez Gościa.
- Pokoje wynajmowane są na doby. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00, a kończy się o godzinie 10:00 dnia następnego.
- Przedłużenie pobytu poza okres wskazany w rezerwacji, Gość powinien zgłosić w Recepcji najpóźniej do godziny 8.00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju, co jednak nie jest wiążące dla hotelu. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności.
- Rezerwacja opłacana jest w formie zadatku wskazanego w ofercie lub – w przypadku rezerwacji bezzwrotnej – opłacana jest w całości przed przyjazdem. Dopłata do zadatku za rezerwację pobierana jest najpóźniej w dniu przyjazdu, zgodnie z ustalonym terminem rezerwacji pokoju.
- Gość przy zakwaterowaniu zobowiązany jest do okazania pracownikowi Recepcji dokumentu ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób uniemożliwiający wypełnienie karty gościa hotelowego Recepcjonista ma obowiązek odmówić wydania klucza do pokoju.
- Hotel nie jest przystosowany do przebywania w nim zwierząt.
- Hotel zastrzega sobie prawo odmowy zakwaterowania osobom będącym pod widocznym wpływem alkoholu lub środków odurzających oraz zachowującym się agresywnie.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu, albo w inny sposób zakłócił spokój w hotelu.
- Gość nie może przekazać pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do godziny 6:00.
- Osoby odwiedzające proszone są o opuszczenie hotelu do godziny 22:00. Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju hotelowym Gościa po godzinie 22.00 jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez najmującego pokój na odpłatne dokwaterowanie mu tych osób do pokoju. Dokwaterowanie każdej osoby nastąpi według aktualnej ceny dostawki podanej przez pracownika Recepcji, nie mniejszej niż 150 zł / noc.
- Hotel może odmówić dalszego świadczenia usług osobom naruszającym porządek i zasady regulaminu w trakcie przebywania na terenie obiektu, a także może żądać natychmiastowego opuszczenia hotelu. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do poleceń personelu hotelu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualnie poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz opuszczenia terenu hotelu.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe oraz pieniądze pozostawione w pokojach, a także za utratę lub uszkodzenie samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Hotel ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie pieniędzy, papierów wartościowych i cennych przedmiotów, w szczególności kosztowności i przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli zagrażają one bezpieczeństwu albo mają zbyt dużą wartość w stosunku do wielkości lub standardu hotelu albo zajmują zbyt dużo miejsca.
- Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez Gościa w pokoju będą odesłane po wcześniejszym zamówieniu i opłaceniu przesyłki kurierskiej przez Gościa. Hotel nie odsyła paczek z paczkomatu, prosimy o zamówienie kuriera do hotelu. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji, rzeczy przechowywane będą przez okres 1 miesiąca, a następnie niszczone lub przekazywane na cele charytatywne/do użytku publicznego.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy. Za zachowania dzieci, w tym poczynione szkody, odpowiadają ich opiekunowie prawni.
- Przez cały czas pobytu w hotelu dzieci poniżej 12 lat muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych (dotyczy to wszystkich pomieszczeń, także bawialni i pokoju rekreacyjnego).
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej oraz ogólnego bezpieczeństwa w pokojach zabrania się używać grzałek, kuchenek mikrofalowych, grzejników, urządzeń gazowych, przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących stałego wyposażenia pokoju. Nie dotyczy to ładowarek i zasilaczy telefonów komórkowych, urządzeń RTV oraz komputerowych.
- W budynku hotelu zabrania się przechowywania pojazdów elektrycznych, hulajnóg elektrycznych, rowerów elektrycznych itp.
- Samochód elektryczny może stać w miejscu do tego wyznaczonym wskazanym przez pracownika recepcji.
- Zabrania się ładowania w pokoju oraz na terenie hotelu samochodów elektrycznych, rowerów elektrycznych, hulajnóg elektrycznych, akumulatorów pojazdów elektrycznych, ładowarek do e-papierosów.
- Osoba łamiąca w/w zakazy pokrywa wszelkie koszty wynikające z następstwa nieprzestrzegania tego zakazu tj. koszty energii elektrycznej, uszkodzenia instalacji, która nie jest przystosowana do ładowania takich urządzeń oraz następstw nieszczęśliwych wypadków, itp.
- W hotelu zabronione jest chodzenie w butach narciarskich.
- Zabronione jest wnoszenie sprzętu narciarskiego, rowerów, rowerów elektrycznych, hulajnóg, np. do pokoi.
- Narty, buty narciarskie oraz akcesoria narciarskie należy przechowywać w miejscu do tego przeznaczonym tj. w narciarni znajdującej się na parterze.
- Rower (z wyjątkiem roweru elektrycznego) może być przechowywany na terenie hotelu tylko za zgodą pracownika recepcji i w miejscu przez niego wskazanym, za dodatkową opłatą 100 zł /doba.
- Osobom postronnym nie udzielamy żadnych informacji o danych osobowych naszych Gości.
- Parkowanie pojazdów dozwolone jest wyłącznie w miejscu wyznaczonym do tego celu. Parking jest bezpłatny dla Gości hotelowych na czas pobytu. Po zakończonej dobie hotelowej, pozostawienie samochodu na parkingu hotelowym jest możliwe po uzgodnieniu z recepcją za dodatkową opłatą: 100 zł do godziny 16.00. Hotel ma prawo odmówić miejsca parkingowego po zakończonej dobie hotelowej.
- Ze względu na komfort i bezpieczeństwo naszych Gości na terenie całego obiektu obowiązuje ZAKAZ PALENIA, poza miejscem do tego przeznaczonym. Złamanie zakazu palenia w pokoju jest równoznaczne z wyrażeniem przez najmującego pokój Gościa zgody na pokrycie kosztów aromatyzacji pokoju w wysokości 1.100,00 zł.
- W momencie otrzymania karty do pokoju stają się Państwo jego gospodarzami. Na życzenie pokój może zostać posprzątany, a ręczniki wymienione, należy uzgodnić te usługi z personelem. Codziennie robiony jest serwis. Standardowa wymiana ręczników przeprowadzana jest co 3 dni. Dodatkowa wymiana ręczników płatna 8 zł za ręcznik.
- W przypadku zgubienia karty do pokoju Gość zobowiązany jest uiścić opłatę w wysokości 50 zł.
- Śniadania serwowane są od godziny 8:00 do godziny 10:00.
- Z naszego lobby baru skorzystać można do godziny 21:00.
- Goście proszeni są o nie wnoszenie swojej żywności i napoi do restauracji, lobby baru, strefy Spa i Sali rekreacyjnej. Równocześnie prosimy o nie wynoszenie żywności ze śniadania (w wyjątkowych sytuacjach, jak np. choroba, prosimy o kontakt z recepcją – podamy śniadanie do pokoju).
- Osoby wynoszące jedzenie ze śniadania wyrażają zgodę na dodatkowe obciążenie rachunku w wysokości 100,00 zł /osoba.
- Gości wychodzących w wysokie partie gór prosimy o pozostawienie w recepcji informacji o planowanej trasie i godzinie powrotu. Na Państwa życzenie przygotujemy suchy prowiant w cenie 40,00 zł/osoba. Prosimy o zgłoszenie zapotrzebowania na prowiant dzień wcześniej do godziny 18.00.
- Dbając o Państwa komfort i bezpieczeństwo powroty po godzinie 24:00 prosimy zgłaszać w recepcji (o godz. 24:00 drzwi wejściowe oraz brama wjazdowa są zamykane).
- Stowarzyszenie Niezależna Fonografia Polska – SNFP – nieodpłatnie wypożycza Gościowi odbiornik TV do własnego, osobistego użytku, na okres pobytu w Hotelu.
- Obiekt objęty jest monitoringiem przestrzeni publicznej.
- Spory między klientem a hotelem rozpatrywane będą przez sąd właściwy dla siedziby hotelu.